0:00:20tak
0:00:21takle pomalu se do toho poznáme spoustu sám se sebou málo hrozně málo času
0:00:27a
0:00:28jak jsem martinovi zavolat
0:00:33a poďme se do toho pokud je
0:00:36dnešní přednáška by měla říkáte
0:00:39nějaké data knězi
0:00:41nejsem víte teda ale právě začínáme
0:00:44a já děkuju nejdřív
0:00:47nejdřív ho děkuju ty lipovi který se dneska obránců
0:00:51který tady přímém přenosu vám bude hrát
0:00:53než původní měli malůvka martin teda by vám měla ukazovat do
0:00:57akorát rámce telefon takže za chvilku až to bude tak to bude
0:01:01do té doby té doby si povíme něco málo historii o současnosti a tak dále
0:01:06čili to bude busy nějaké ukázky jasné na
0:01:10soudruha prvek
0:01:14každopádně
0:01:16to není
0:01:19to není
0:01:21abych já mám tady vypravil něco hrozně chytrého
0:01:24nikdy nestudoval tento nebo něco takového je to jedno velkýmu koníček
0:01:29byly zabývám zhruba deset let a hrozně mě to baví
0:01:32dneska vás nebudu přemlouvat na to abyste
0:01:35abyste začaly techno poslouchat taky nebo abyste odvodili milovat
0:01:40nebudu dva ani ústícím tak
0:01:43tady když by byl rád my sme se dneska odnesli trošku informace o tom jakej
0:01:47kontext techno tady u dvěma
0:01:51a protože počet zajímavý
0:01:53samozřejmě
0:01:55nějakým vedlejším výsledkem může být i to že tudlenctu v začne neposlouchá ale za ponechávám
0:02:00úplně na vás
0:02:02tak
0:02:11za
0:02:18a druhý
0:02:20tak tady to je
0:02:26já si myslím že to je že ten graf něco já mám v nule no
0:02:29nebo myslím si že todleto je pravda že toto dělat on nebo vymazatelná prom nějakým
0:02:34tak dělat
0:02:36neboj měli byste se tím ideální živě
0:02:39ani jeden z nás neživý tech nenesli
0:02:42bohužel
0:02:43o
0:02:44tak jo
0:02:47tak dneska mám čeká přednáška nebo povídání tak nemáme suma nějakých čtyrycet minut které se
0:02:53na voltech nezpátky nulu sem tady toho gymnasta tu kvůli tomu že mi přišlo
0:02:58že to je přesně vyjadřuje moc některých který a mám když poslouchám a není to
0:03:04skutečně já nevím
0:03:06možná bychom mohli začít a common kterou kosit vybavíte dyž se řekne techno
0:03:13S M to jedno
0:03:17ano elektronická tanečního dva někdo jiný něco
0:03:21skútr
0:03:22o a metodu
0:03:26super
0:03:27teda
0:03:29nejsnáze přesně tak vyleze bude prodávat
0:03:33nebo zda na konci
0:03:37co dál
0:03:38martin tu přesně důkaz lidí tyčí že jo
0:03:43popis centrum
0:03:45koupit centrum
0:03:46tam balíte jako techno nebo jak
0:03:49jo
0:03:51wickens rovná se to sice
0:03:54
0:03:55ano tak je taky sme jezdívali dubovi a pořád vobědvali
0:04:00vdechne mnoho věcí a já sem tu přednášku pojmenoval tak se zpátky z toho důvodu
0:04:05že
0:04:06vidím takovou novou teda malý o tom budu mluvit vlastně na konci té přednášky předtím
0:04:12bych vám rád ukázal vlastně zasunul know stojí
0:04:16jaký to má paralely a tak dál
0:04:18nebude to příliš formální a my janin říkám který normálního
0:04:24skutečně to nebude o tom že bych to měl nacvičené nebo takle budete o tom
0:04:28rád dělám nebo co nazýváme
0:04:31poďme do toho tady tadydle je krásný
0:04:34krásný obsah toho
0:04:36nula
0:04:37ne na ten access prospívat nadále
0:04:42tak tady je krátká obsazován čeká budeme se bavit o historii o něco málo technologie
0:04:50moc
0:04:51čekám techno do budoucna poďme rovnou do toho
0:04:54tak je tady nebo na tohodle toho pána
0:04:59prosím kam není to právo
0:05:03není to ani moc auto vám napovědět
0:05:07já vás nebo na ty na tyto plenky frank jinak to
0:05:10který odstartoval nouzovou muziku příkazu někdy a na konci sedumdesátejch let plus mínus
0:05:17před vlastně před trenky už začala stoupat elektronická hudba pravděpodobně znáte mé na jako graf
0:05:24words nebo něco takového kdo to nemáme banka v R
0:05:28já mám kastner tak si musíme krát working
0:05:32každopádně
0:05:33s nástupem technologií se
0:05:36vít aby
0:05:37vzniku začal orientovat ná elektronickou hudbu
0:05:41protože ta umožňovala a neustále syntetizovat lepší
0:05:46ostatně tady dneska bude řeč
0:05:47no a zhruba sedumdesátý na konci sedumdesát rychle se objevila
0:05:51dva které se začal říkám how
0:05:54bylo to podle nějakého písmeno bere how
0:05:57a tam se začala poprvé hrát takováhle tanečního dva spočívala vlastně v tom že trenky
0:06:03nako vzal klasické viskozity
0:06:05přidal nakonec
0:06:07část která byla bez vokálů předal na začátek část která byla ve vokálů a tydlety
0:06:12desky začal michal do sebe
0:06:14tak vlastně zníkl vzniklo kontent auto neboli od mistra nema nemám vokály a která nebo
0:06:19má vokály ale prostě je založena na nějaké na nějakým který úderu a tak dál
0:06:25F osumdesátých letech se začalo dvě samotný techno
0:06:29nějakou mac koutech nás obecně považován destroy kde vlastně ty vestě pánové začali rozjíždět upravila
0:06:36člen tvrdší a mnohem taková jako pádnější
0:06:39pak se přidalo elektro
0:06:41v roce osumdesát dva vlastně a trikem lemmata vy sami karlovarska smrtelníka tu elektro
0:06:48můžem si kousek možná pustit trati vypnu
0:06:53jo
0:06:54let vlastně přímo ta hodnota a dostanete do která odstartovala X revoluci a temží v
0:07:01tom jsme hovořili
0:07:04filmový cédéčko sedmdesát osum
0:07:07že měl standardní K vykloněny a tak dále
0:07:14přesnost než druhá generace ten produkt o tom to line na který si znáte prodigy
0:07:21a textovým oteklé který se nalezly trošku dál většího si nastupuje někde v roce devadesát
0:07:27devět za chvilku vám přestavím
0:07:29zhruba o deset let později techno na vrcholu hory celý
0:07:33obsazeno a tak dále a teďkon po deseti letech u deseti letech
0:07:38spát uvidíme se vrací zpátky tak celkem podobě jako se dva tisíce dva dny
0:07:44to je to nechám na disku
0:07:46pojďme dál
0:07:47část
0:07:50chtěl bych ten tvrdit že hodilo
0:07:54a na dvě na za proč
0:07:57vlastní práce modemu nepře
0:08:00to je
0:08:02a
0:08:03uvidíte doufám že doufám že R nepodaří vysvětlit
0:08:06tady je několik mých oblíbených obraz
0:08:09první z roku na závěr na moře na lodě
0:08:14druhý obraz
0:08:15R má dvě stě let později se že tam dochází se
0:08:19tak si
0:08:20tady je
0:08:21třetí obraz
0:08:22kde ta abstrakce ještě mnohem větší
0:08:26jsou jsme někde na konci devatenáctého století
0:08:30potom sme na začátku dvacátého století když vidíte že úplně tam autoři přestali zabývat nějakým
0:08:37barevným schématem a naopak použili posunout hranice toho obrazu vaška bylo možné
0:08:42todle není záměna moře nad obraz
0:08:47nebo kdo pozná co na něm je
0:08:52před jasné nebo je po sama kráčející ze schodů
0:08:56tak se skutečně ten obraz menuje
0:08:59skutečně vyčíslen namaloval masoxem v roce devatenáct set dvanáct no a tady vrchol vlastně
0:09:04vnitra podle mého soudu
0:09:07jak roku devatenáct set třicet první polovina zase století jak vidíte tam alokace dostala hned
0:09:13za necelých pole
0:09:15o velmi realistické až po velmi a dva
0:09:19a něco podobného se dle mého soudu
0:09:21tam o i
0:09:23uzlu
0:09:25tady je ten L nebo v anjel
0:09:28co s tím a elvis společné
0:09:30dle mého soudu
0:09:32odstartoval revoluci
0:09:35která naprosto kromě názvu elvis začne začíná v době kdy a
0:09:41se dostávala naser prvním sme
0:09:44o tom rádio začínala televize začínali L C D C a tak dále lidí si
0:09:50konečně vykoupit budou
0:09:52a vy s vlastně tenhlecté téhleté dvě do takovou první velkou ikonou která přinesla v
0:09:58úvodu
0:09:59no a to má společného elvis
0:10:02potom co nastoupil elvis
0:10:05tak se začala mohutně rozvíjet dva právě sto mainstream jak vidíte tady to je velmi
0:10:11tohle by se možná mohlo vyhlásit nejhorším sledem historii vůbec
0:10:15ale
0:10:17ale
0:10:19ale bude plus eště
0:10:21každopádně a tady je hezky vidět jak vlastně na sebe navazovaly jednotlivé zjistili
0:10:26dejme tomu že elvis popsanou odstartoval rokenrol pak přišli beatles taková tam inklinoval vona na
0:10:33kterou potom začal reagovat vám
0:10:35začal není reagovat takže prostě od mínus takové ty vy hezké písničky o lásce a
0:10:40tak dál prostě val úplně proti tomu
0:10:44a něco podobného se právě stalo taneční obou protože
0:10:49řekněme tím řetězcem vývoje té hudby jsme se dostali až k disku jo mainstream pořád
0:10:55je osoba rokenrol fakro modálními fagotistko které to prostě takové rozdělat ne
0:11:01a my vidíte na těch projekt
0:11:03a
0:11:04a
0:11:06co se co se stalo je že prostě tohlencto takže disko
0:11:09a
0:11:10začal ovládá mluví o celé po celém světě
0:11:15jo vypadal pozval nějak takto
0:11:21jo dobrý
0:11:25vypadalo to zhruba nějak ano
0:11:28disková how
0:11:30se vyvinuly nebo
0:11:32takže máme příkazu prostě byly lakomcem nebo lidí od nuly do nula užívali
0:11:39a prosím ano tam takhle
0:11:42a všechno
0:11:44jako u nás
0:11:45no a nahou vlastně z
0:11:47jako
0:11:48kde ta situace vypadala na plyn se situace byla taková že destroy
0:11:55řekněme centrem automobilového průmyslu takže tam
0:11:59spousta lidí kteří chodili do práce a správce a potom celý život a to prostředí
0:12:04nebyl příliš
0:12:07uzpůsobené mžitky
0:12:09když to když potom porovnáte tuto seděl osum šikanou tak nemůžete divit že sanace a
0:12:15lidi v detroitu byla zhruba takováhle
0:12:20takové jako nemyslíte vážně jako takovou hledisko diskovou u a takovéto jak tady běží metody
0:12:27s těma cenama osob fenoménem lépe na tom video
0:12:31nějaký
0:12:32nějaký měl jenom
0:12:34jo tak prostě ta reakce těch lidí v detroitu byla zhruba takováhle prostě se že
0:12:39myslím vážně jako tímhlectím
0:12:41a v tu chvíli se zrodilo technickou chvíli oni vlastně vzali
0:12:46podstaty toho diskař která byla která spočívala nebo krámek která spočívala řekněme
0:12:54a u toho přenesu právě ty údery
0:12:57se transformovali tam na něco nového na tom sítě
0:13:00osumdesát
0:13:01na tech neumíme které bylo mnohem tvrdší terénom rychlejší terezou nemůže vnější které prakticky neobsahoval
0:13:07vokály a
0:13:10tahle tam se začala rozvíjet čili kdybyste měl nějakým způsobem no tak jednak tam je
0:13:15vidět a abstrakce o
0:13:17řekněme elvise který všechno na tu kytaru a zpíval toto mikrofonu a spoustu čistě elektronickou
0:13:24Ú která už byla na konci osmdesátých a devadesátých nebo počátku devadesátých let možná sme
0:13:29měli takové na to že sme u mohli skutečně
0:13:33produkovat na počítač
0:13:35a na průsečíku tě vlivu věcí znamená naštvaná
0:13:38to se dělo na těch jiných cena naštvana z hlediska toho uzlu a to technologie
0:13:45daly vzniknout právě tomu to se potom vyvinulo
0:13:50tak
0:13:53techno je
0:13:56bytostně spjato je technologii sport trošku promluvíme o tom co vlastně tvoří
0:14:01technology tech
0:14:04dva
0:14:05kapitola druhá
0:14:07techno aneb králi nový
0:14:09abych vám hra teďko ukázal to že techno
0:14:12kdy vlastně velmi na začátku že ta technologie která se nyní používá je
0:14:18eště lenka že ještě tady je spousta věcí na které můžeme říct spousta věcí které
0:14:23se ještě pravděpodobně vobě údaji a letech nebylo na začátku techno vlastně směr bylo první
0:14:29čistě technologicky poznal za
0:14:33který krása definice z velmi spolehlivého zdroje
0:14:38wikipedia přímo užíváme a tady nějaká definice toho že brno má výrazný a z má
0:14:46výrazný rytmus
0:14:47že generovat elektronickými nástroj a že dochází k opakování určitý hudebních jednotek a tak dále
0:14:54sem otázka definice vůbec nezachycuje ty emoce které tam jsou proto já mám hrozně rád
0:14:59definici tady toho pána který sem remunu like
0:15:04znamená něco vo dvojka
0:15:08prosím
0:15:13ta
0:15:17když to tam prostě
0:15:24na tabuli teda příliš poslouchat
0:15:28ale ten budete výbornej teoretik
0:15:32ne tak jako osum a tak dále právě jako ovšem ne různé přístroje je daleko
0:15:39menší
0:15:40každý z nich
0:15:42každopádně malej minule kde
0:15:46a říká
0:15:48mně
0:15:49udělat několika dceři nový hudební který třeba po
0:15:56jestli něco jako udělat tím sklad
0:15:59a tam právě spočívá nebo techno zase ona se říká že to je velmi jednoduchá
0:16:06že část průkazný čítač ruka ty čtyři ale není to zas až tak jednoduché protože
0:16:13všechny ten jan všechny proč
0:16:16normálně dynamika feudy
0:16:18prostě vyžaduje
0:16:21soustředíme když to máte opakovat do nekonečna a tohle se právě to co říká kolik
0:16:28říká tu různé druhy úpadková některý opakování můžete vidí manipulovat některý opakováním a za pár
0:16:36vteřin
0:16:37dobrý techno právě je postavené tak že ani před
0:16:41chování neustálém no
0:16:44zásobu říkáte
0:16:54to se nedá posuv
0:16:57poďme dál
0:16:58doporučuju mono linka
0:17:00na jeho stránkách mu nuly křečka com
0:17:03najdete spoustu rozhovorů
0:17:05a
0:17:06které sou právě věnované
0:17:08opakování elektronické hudby a tak dále velmi zajímavý člověk ačkoliv houba je hodně těžko stravitelné
0:17:16dva
0:17:18teďkon něco málo o tom co vlastně klíče dělá když
0:17:21X let
0:17:23a velice už nám funguje ta kamera že bych tam něco že bychom ukázali jak
0:17:28si to vypadá
0:17:30znamená
0:17:32sám
0:17:37tak
0:17:38před mnoha a mnoha lety
0:17:43když techno
0:17:45no začínalo
0:17:46ta se používalo toto
0:17:50gramofonová deska
0:17:53prosím
0:17:54rovnic a ne
0:18:02všechna v bazénu
0:18:05každopádně před mnoha lety se používala vinylová deska která byla
0:18:09ledna na vyrobení která byla poměrně o hybatel na to jako že vo který tedy
0:18:15něco málo vydrží i proužky taky poměrně moc není vydráždit
0:18:19poměrně vydržej hodně takže tohle medu začalo používat toho důvodu že vlastně oškrábáno zase tenkrát
0:18:26na tohle médium
0:18:29když je vypadala takhle vlastně
0:18:31je to velmi jednoduché
0:18:33vezmete jednu desku která má ty
0:18:37druhou stranu díky tomu letecky zrovna tak aby každá dělat
0:18:44a pak je míchat jednoduché tak vlastně zniká zločince slavilo jsou
0:18:49novou
0:18:50dlouhé sledy třeba pěti šestihodinové a tak dále
0:18:53k těm
0:18:54nebo čtyryceti
0:18:55ve směru se různé maraton každopádně kompresi pět v tom že vezmete ticking
0:19:00věci desky vědecky se dělají obvykle si desky pak nějaký největší porty
0:19:06a rovná se to do sebe a zasahuje do různých takže vlastně velmi jednoduché
0:19:11tady může máte možnost sledovat člověka který vlastně stál na začátku nebo byl součástí ten
0:19:19druhý
0:19:20krát
0:19:21možná
0:19:22počátku devadesátých let který jmenovat že sme o
0:19:25který vlastně byl takový
0:19:27ne největší málně most
0:19:28právě mixování ani tak
0:19:34jo o to
0:19:38of znáte poznalo že tam vlastně eště
0:19:40že tam je trigramy trade
0:19:42užívá
0:19:44teďka vlastně úplně stejně programu
0:19:47ta technologie se samozřejmě vyvíjela tady se nebyla
0:19:51nebyla proto se vlastně dneska už
0:19:54takže si vůbec neuvidíte po deskách
0:19:57začalo
0:19:58tak teďka
0:19:59místo těch dvou brahmsův schránkama nebo program
0:20:05si přehrávače který
0:20:09v jednom z ale jedna sada hrála snadno aby se synchronizovali a
0:20:15namíchali do sebe a vznikaly tak dlouhé
0:20:18a ten princip stejný no a dneska
0:20:22je většina ví že už nepoužívá jani teďka že protože to prostě dlouhé na nošení
0:20:28kruciš finanční má hat materiálu sebou dneska se používá vlastně
0:20:34na slidu
0:20:36je kamera
0:20:37názory to tady máme
0:20:39ne
0:20:39na ten řádek řeknou vám
0:20:44záleží
0:20:45na
0:20:48čili vlastně dneska to tady má je
0:20:50hlavní
0:20:52věc která se používá mají
0:20:55počítači
0:20:56na
0:20:58tak
0:21:01ukáže na čem se míchá zhruba dneska
0:21:04a ten princip je pořád zase stejný jo máte dva gramofon i nebo tři nebo
0:21:09čtyři nebo
0:21:10kolik si zvolíte tenhleten programu možně tuším až
0:21:13gramofon
0:21:14a zase na jednom si pustíte jednu skladbu na druhém připustíte dvou skladbu a smícháte
0:21:19do sebe
0:21:20co je
0:21:22co je zajímavé nebo čem se práce D že
0:21:25let
0:21:26poslední době velmi zjednodušila je ta
0:21:29že u štve máme
0:21:34super
0:21:40tak jak vidíte prostě ne straně běží jedna skladba na druhé straně běží druhá skladba
0:21:45jsou tam nějaké efekty a tak dále ta práce když je se zjednodušila hlavně v
0:21:48tom že
0:21:49si může vlastně jenom kliknutím jedno tlačítka obě ty skladby srovnat čili takovéto rovnání těch
0:21:56skladeb těch sluchátkách na těch gram ponechat takové drobné rozjíždění těch dvou lisek pokuď každá
0:22:02jela nějakým způsobem jinou rychlostí tak to už vlastně upadlo dneska to znova všechno srovná
0:22:08počítač čili když mám více času na to aby
0:22:12těmi skladbami pak dělal něco jiného čili dneska už se tolik nepracuje s těmi dlouhatánský
0:22:17mi skladbami dneska už se pracuje s krátkými úseky těch kladen si vezmete třeba je
0:22:21pět deset vteřin
0:22:23a smícháte do sebe tyhlety dva tyhlety dva zlomky
0:22:27já jsem vám připravil ještě jednu video
0:22:35které ukazuje
0:22:36ono věc která vlastně
0:22:38je kradl která byla sestavena
0:22:42dvacet dvěma lety na dvacet bitů a N
0:22:47která se jmenuje nula
0:22:49teda
0:22:51no a na další
0:23:09tak
0:23:18každému na který vlastně a
0:23:21to vyhraje slíbil dvěma lety
0:23:24ale si ve složitých
0:23:26abyste mohli
0:23:27navrhují který bude tuším sedmadvacátého černá
0:23:31a jak vidíte je to takový velkými u který je průhledný čili lidi kteří tam
0:23:38to vlastně pozdě nebo poslouchají lidi přesně ten člověk dělá
0:23:45vypadá hrozně rád hrozně sexy vypadá ten velkej tablet B
0:23:49a tak dále ale pořád ten princip práce říct že je úplně stejné dvě skladby
0:23:56má si středy whisky srovnáme rychlosti
0:23:59řekneme jednoznačně do druhé a
0:24:03hrajeme dál
0:24:05velmi jednoduché
0:24:06je nebo nezasadil řádku devadesát let
0:24:11v rámci V je nezměnil
0:24:24jak jsem říkal dneska lidi má víc času protože mu
0:24:27písničky se rovná automat má velkou mám vlastně všechny desky
0:24:33se získali takovádle kostru
0:24:36tak dneska má počítači nebo na
0:24:44takže máme čas
0:24:45pole willise dobré do těch výchylky vystoupení takže není línej přidáme další
0:24:54spousta krabiček jako tady má vliv jo dávají nějaký efekty jamaice přidávají nějaký kontrolery jak
0:25:00člověk jako bitva tu buď přímo na místě
0:25:04ale ve své podstatě je to
0:25:06pořád stejné
0:25:08proto sem vlastně říkal
0:25:12že
0:25:14králi na hi to je všechno bavíme se tady o technologické hudbě
0:25:18která by bez počítačové technologií vůbec neexistovala ale defakto je
0:25:24a samém začátku je po dvaceti nebo pětadvaceti letech existence ta hudba prostě eště není
0:25:30dokonalá vezměte si jak dlouho se arktický dám příklad klavírem jak dlouho se vyvíjel klavír
0:25:35ten je aktuálně považovaných za naprosto dokonalý nástroje na kterém je velmi těžké něco zlepšit
0:25:40ale věci které se vyvíjejí nule
0:25:44na těch ještě spousta
0:25:46sport
0:25:47hrají
0:25:47čili
0:25:48techno jestli se technologická v ale zdaleka není dokonalé očekává
0:25:53a to bude vyvíjet dám že mnohem lepší přístroje vzniknou že už ta konečně oprostil
0:25:59toho promíchávání jedné skladby do druhé a že vznikne něco nového
0:26:04tím neříkám že techno nemá nemírně nebo nemělo v historii od by svoji roli mělo
0:26:08velkou jednak díky té abstrakci a jedna díky tomu že vlastně
0:26:13odstartovalo technologickou revoluce vod
0:26:16tak
0:26:18a jelikož jsme byli jelikož jsme byli příliš vážní této chvíle
0:26:22a možná vás i je podmnožina přidáme takový druhým krok
0:26:27filip přípravna nějakou zajímavou u protože budeme odpovídat na otázky
0:26:33jak se máme narychlo večírek oblaka
0:26:36jak na
0:26:39ale kdo dál
0:26:41a
0:26:43zřejmě
0:26:46ani
0:26:47ne
0:26:48a
0:26:49jak tam
0:26:53tak
0:26:56jak neoblékám krát ale rozvážku na která kamene byla podřízena na technopárty
0:27:07kde jsme tady
0:27:09a pro a nebyla pořízena na technopárty byla pořízena
0:27:20tak
0:27:23druhá věc jak navečír ani stav hele velice tam nějakou hudbu nic na ten
0:27:31při
0:27:33tak
0:27:35já nechci abyste todle mít není tenhle týden a tak vám ale
0:27:40tak takhle získaná technopárty někde seznamem
0:27:43tak začne jenom tím
0:27:45že podezřívat
0:27:48tak
0:27:49hlavně nějakým
0:27:53ale ano
0:27:57hrál varga a do rána mě čemu říkáme a
0:28:16a
0:28:18krát
0:28:30a ne já vím vo
0:28:42a on
0:28:44dva se rovná dělá ta
0:28:49něco regionálního šalinu
0:29:03a
0:29:13dvě na
0:29:15a
0:29:16a
0:29:29nula
0:29:34dvěma ta
0:29:51krát
0:29:52už myslím vážně věcem ale
0:29:56co se týče na sítnici juliska přátele to je velmi ožehavá otázka a disko je
0:30:02věc kterou strana zrodila ale kterou musíme nějakým způsobem tolerovat stejně tak hrozně zjistili nebo
0:30:09se který byste měli zaujmout lidem kteří poslouchají místo by měl být
0:30:13zhruba takový jako když starší bratr a pochopení toho mladšího bratra ale myslím o něm
0:30:21svoje takže ten jenom zhruba
0:30:25takovýto
0:30:26vy to pohled někdo řekne že posloucháte
0:30:29ano ale jako až do světa klidně pozůstatek
0:30:34co se ropy týče
0:30:38doporučuju doporučuje vůbec nepra a tu využít kombinovat třeba treble o anebo ji vzít tolik
0:30:45že vám bude je
0:30:49tak
0:30:50no a poslední věc kdysi nechat zahrát na a
0:30:55přátele na technopárty si nenecháváme hran
0:31:00to je jedna jeden z klíčových omylu začátečníků škrábou křížově tady u tím ještě toho
0:31:06ghettu ne
0:31:09vím že je král když elvise nesmí dost často tam stojí unk a nebo nějakej
0:31:14něja něco takového prostě na technopárty si nenecháváme zahrát když vám to pak když vám
0:31:19pak nebo nebaví tak no můžete naznačit někomu jich volných měl vhodný hudbu ale většinou
0:31:27zdroje takže super blok nemá
0:31:33tak
0:31:35jak vypadá
0:31:36spěchem budoucnost řekneme pár věcí
0:31:43jestli rámec ta tam bude
0:31:48knihovna
0:31:51takže všechnu svou aktuálně teďkon
0:31:54dva takové hlavní vlivy
0:31:57které definují jeho zvuk jedné minima u druhé plán
0:32:02zatím je mezi nimi taková nemíchá
0:32:05záznamu při toto
0:32:07ukážeme si mimo
0:32:11mimo tak
0:32:18tak jo nebo narozeň nechám snad necháme deset minut jako poslouchat se vykoná
0:32:25lze to není tak
0:32:32co když ale
0:32:36ale nemá
0:32:37to je to je věc která se elektronické taneční hudby začala objevovat řekněme jako hodnotit
0:32:43si
0:32:44no kdy na všechno
0:32:47je například přišli mi jiný your
0:32:49který
0:32:50kdy vlastně udělali jednoduché obě
0:32:53oni nahráli i kolik kilometra
0:32:58toho udělali u mělo to nějak takhle podobně
0:33:02akorát nebylo radné měl návrh se stanice třeba kterou vy
0:33:07rozbor korun to
0:33:09já nekecám jako se pak můžu ale měla zhruba tak naprosto řekněme přelomovým lomítko protože
0:33:16brzdu té chvíle technologie T úderné volali skončilo takovýdle jednoduchý založený na máme tady negativního
0:33:27rámec doma mu nuly krát D a bobrs něco takhle jednoduchého no vo dva slajdy
0:33:33stupně N dole to convert baba konkrétně velice dynamiku ani tak pružinou
0:33:43jo
0:33:45dobrý
0:33:49tady nechám dohra takže já C
0:33:52sebe působit něco normálního
0:33:56tak ale a
0:34:01s jakými nemám co vektorem já bych tady chtěl mluvit a který nese velký podíl
0:34:06na tom na aktuálním vývoji tech násobné většího ten to kanaďan který se budou začínal
0:34:11zabývat jak jsem ukazoval na té se někde kolem roku devadesát devět
0:34:15a který s tou hudbou je do dosud já myslím že mu jak kolem jednačtyřiceti
0:34:20nebo tak nějak to nevíš
0:34:22šedou že to poměrně
0:34:24matador nad nadechnout stejně ale je to člověk který je typický tím že
0:34:29neuvěřitelně E
0:34:32řekněme vymýšlí ale nové věci sme na tom prohnilý člověk který táhne komunitu dopředu kvantujeme
0:34:38shromažďuje nový techno talent a který je skutečně vizionář tanečního dvě čili kdybyste měli začít
0:34:43s jedním člověkem
0:34:46poslouchat všechno tak doporučuje čehosi na
0:34:49začínal někde kolem roku dva tisíce sem říkal kdy vlastně jako první člověk těm dvěma
0:34:55brahmsův použil další několik krabiček tak zvaný vektoru
0:34:59a nahrál tím cédéčko které se menoval takle vošklivě
0:35:03ale které prostě znamenalo zase posunuté taneční hudby něco dále pak to vzal ještě dál
0:35:09za zhruba nějakých šedesát sedumdesát skladeb slabinu build hrozně maličkatý a do vnímání časy spoustu
0:35:16atikou si potom změna kombinoval a zase z nich možno cédéčko
0:35:20jo to je zase věc která kterou prostě nikdo předním neudělal té doby vlastně se
0:35:24pracuje s těmi malými
0:35:25část systému dvě myslí se dostanete prostě jeho práce tohlecto cédéčko které se menovalo V
0:35:32plus s edit
0:35:34vzniklo
0:35:35proces že dva tisíce tři se ještě více než deset let ta myšlenka pořád je
0:35:39přelomová
0:35:40dělají cédéčka kde se mixu jedna skladba rozloze víno sedumdesát rozbili na malé kousíčky a
0:35:46složený
0:35:47vidíte déčko
0:35:49popravdě řečeno se to zase nedá příliš poslouchat ale
0:35:52ale bylo to visionářské
0:35:54to jsme pak udělal na dalším
0:35:57které je významné jenom
0:35:59ty
0:36:01ale abych nezlepšovali horor
0:36:04člověk který vlastně který vlastně byl velkým zastáncem něčeho čemu se říkalo fajn
0:36:10ve chvíli kdy odcházeli desky a přicházeli M P trojky vznikaly různé hybridní velmi zajímavý
0:36:16technology řekněme technologický z práce kdy jste měli dva klasické gramofon A
0:36:22ale budou napojené na počítač fungovalo to tak že vlastně ztrátě krámu nebyly desky s
0:36:28jednotlivými záznamy ale dneska fungovala pouze jako
0:36:32řekněme takový ovladač norem počítač znamená že tam vlastně počítač projektován tu ten abyste si
0:36:40obrat obracením terezky nebo konvence desky mohli vlastně na počítači tu snadno posouvat dopředu dozadu
0:36:46a tak dále ale listen ani pustit prakticky cokoli ne
0:36:50říkal offline ostré švihov a kolem roku dva tisíce pět šest než vlastně se úplně
0:36:55všechno na softwarovou
0:36:59řeči o ten stojí také závisí která semenec větrný že je dneska se menuje radar
0:37:04nebo tak nějak tuším je to vlastně takový přídavek softwaru který vám umožňuje živě vítova
0:37:11co to právě hrajete my sme to zkoušeli se ten taky zprovoznit ale nějak to
0:37:15nevyšlo každopádně má být přesně vidíte to ten těch může sledovat na twitteru dokonce ten
0:37:21aplikaci to můžete pouštět
0:37:23taky zajímavá zajímavý na no a konečně většího založil dva
0:37:28zajímavé lamely zhlídli značky na který se vydává vám jednu prospekt najednou pro minima procesu
0:37:35semene tlustej ta druhá ne mínus až na plus mínus
0:37:39a
0:37:40jsou to vlastně místa
0:37:42kde on združuje fallen tech novou když dáte že ten sem mínus
0:37:48M pomocí janus
0:37:50řeč jako mínus prostě tak tam najdete vlastně veškerou u cenou dřevinami do
0:37:57no
0:37:58jo stejně tak u všech lidí kteří vydávali neboli plus je to hodně otevřené a
0:38:03můžu znovu úpou fluid je tam kousat ústavě si prostě
0:38:07ne že by
0:38:09myslel motorů ale snaží se taky velmi budovat
0:38:12tu a to je prakticky nevysvítil tak oni
0:38:16obsah mladejch jsem s funkcemi
0:38:19přes dvacet a který test a
0:38:20jinak
0:38:21a E s nějakým způsobem vnutit
0:38:25tak jako jsem dal protože se mi líbila
0:38:30ale to sem vám že ucházet o to
0:38:33tady připojit minulý rok došlo
0:38:36slavit která
0:38:38chceme není urážen kterou právě dělali či vosina s tou poznali napřed se
0:38:44už tady na
0:38:46I let
0:38:47tam se ukázat věc kterou se
0:38:50zase on vymyslel
0:38:51tam je nesmírně zajímavá
0:38:56super
0:38:57to je vlastně takovej taková poslední novinka která mě v oblasti elektronický hudby zaujala
0:39:04si možno poprosit
0:39:07to je
0:39:09co je to něco
0:39:11takže posunout on or on
0:39:13zjistil
0:39:15tak
0:39:17to nic
0:39:25tak
0:39:26to už ano troše toho dva
0:39:29tak jak to funguje
0:39:31hrozně zajímavý nápad on vlastně jako docela hodu dokonalosti toto určen sem vám říkal již
0:39:36předtím za sedumdesát písniček
0:39:38tak a rozsekali do malý kousíčku tak vlastně poslední cédéčko na kterém představuje ta nejnovější
0:39:45talent těch lidí který tam já nevím
0:39:48nějaký dva na
0:39:49to sou ty jednotlivé skladby sto stréčka
0:39:51tak vlastně vytvořili takovoudle aplikaci která unk umožňuje ty jednotlivé písničky rozseč a že jo
0:39:59jednotlivých
0:40:03takže pak nelžete je
0:40:07má z jedné z vazby a já nevím jenom jednu věc
0:40:29prostě tak myslím opravdu velmi jednoduchá věc ale vezměte jak tohle může změnit způsob který
0:40:36přepadával hodin nějakou silou slangu vás po klubech a neměli byste si koupit rozříkanou do
0:40:43jednotlivých je to přijde jako velmi zajímavé nám tady vlastně není až tak tady a
0:40:50aplikace už je dostupná pro několik dalších lidí včetně nebo na který takže a tak
0:40:56dál
0:40:57čili tohle telefonní vývoj úplně vybojuje na tom zpátky
0:41:07tak
0:41:10v německu
0:41:14ta zase tradice
0:41:18lonce
0:41:20tak
0:41:24čili
0:41:25minulý rok vysoce déčko ztracenu je nebo right
0:41:29přímo ty není
0:41:30několik navíc talentu nějaký nářadí
0:41:34aktuálně jo budem tak
0:41:36klisna schválně
0:41:38takže vy máte sme
0:41:40ale access ale hrozně zajímavá věc
0:41:43asi se
0:41:44přišli dat
0:41:47no one sem byly na začátku
0:41:49taneční si a
0:41:52pomáhali
0:41:54ne já
0:41:56není vytr
0:41:58tak
0:41:58se zhruba měsíc řezali a na tom nemohli na který je na takovýhle ty na
0:42:10ně větší význam
0:42:16mně to bla která nic někde v polovině devadesátých let a najednou tady tím do
0:42:28na to znamená
0:42:30takzvaně
0:42:32oceli peníze no nemožný každopádně
0:42:38vlastně
0:42:40je to možné že tímhletím směrem bude místech možného možná ne když já nevím co
0:42:48teďka se původní
0:42:51objevovat nemám víš bude právě jsem rád že není tak do těch i říkali sme
0:43:00to téčko vyjeli proto abychom zkrátili že látky dva tak jak je otázka tohlencto udělat
0:43:07hodin
0:43:09jaké budou tohle neví popravdě řečeno nevím na to zvědavi E těším se těším se
0:43:16co všechno nám techno ještě dokáže ukázat
0:43:19a každopádně li generace mladých
0:43:23talentovaných techno D žiju kteří aktuálně
0:43:26finance no výzvu
0:43:28který není podobný tak pán ale který je mnohem pan hrubější je mnohem
0:43:32a našlápl nižší nenordičtější
0:43:36jsou to je to pak osum na ale fáze na další
0:43:39další lidi
0:43:40kapry a ty taky v brně software
0:43:43bude zase první
0:43:45jo list more prostě tady je tady spolu
0:43:48spousta zajímavých lidí
0:43:49kteří
0:43:52nebyly se první generace a nic se druhá nic se třetí jsou teďkon ve čtvrtek
0:43:55generaci techno říct že u a definuju u většinou zvuk a
0:44:00toho jak techno vypadá dnes čili vy nějak
0:44:04na
0:44:06jo
0:44:07na pružině co nějakou část
0:44:10von jako
0:44:11produkuje i
0:44:15řekneme nebo době které známe dokonce devadesátých let a pořád aby se
0:44:23stehno rychle pravděpodobně už se nevrátí
0:44:32jo
0:44:35negace nevrátí
0:44:38ale je tady tohle no ve kterém zrodilo vlastně platnost daného tak rovnice bavit o
0:44:44důvodu že byl kde rychle
0:44:49minima o malého
0:44:51při další a
0:44:53tohle taky strom
0:44:58pro vás dokážou větší má
0:45:02protože
0:45:04i možná ne masivní von
0:45:09lepší
0:45:10a
0:45:11a
0:45:12práci s jo
0:45:14on
0:45:16na to