0:00:20 | tak |
---|
0:00:22 | přeji hezké odpoledne |
---|
0:00:25 | jsem rád že se tu |
---|
0:00:27 | lidi sešli s takovém počtu na další dvojblok přednášet |
---|
0:00:32 | do celá si myslí že design hýbe světem |
---|
0:00:36 | můžete sednout ruce |
---|
0:00:39 | tak zimní máme správné publikum dneska |
---|
0:00:42 | a to |
---|
0:00:43 | když se není jenom |
---|
0:00:45 | to jablíčko ve logo na těch drahých telefonech a zařízeních |
---|
0:00:49 | design je |
---|
0:00:51 | i o tom jak |
---|
0:00:53 | jak se cítíme s věcmi jaký používáme nějak |
---|
0:00:57 | jak je chceme kupovat či nekupovat |
---|
0:01:01 | když je vidím reklamy |
---|
0:01:04 | náš |
---|
0:01:05 | další řečník michal otrapa |
---|
0:01:08 | nám dnes budem říkat o tom jak designing dokáže ovlivnit úspěch společnosti |
---|
0:01:15 | ale ovlivnit na čeho se tedy reklamní vyvarovat |
---|
0:01:19 | budeme říkat něco o cenných i nepsaných pravidlech související s tříkolovým reklamě |
---|
0:01:26 | za sám michal ovládá svým klientům zvyšovat zisky právě za pomoci dyzajnu |
---|
0:01:34 | má za sebou desítky úspěšných kampaní bude poslední z nich byla |
---|
0:01:38 | mini kampaň toxické jídlo |
---|
0:01:42 | původně pracovat jako kreativec s toho se vyšplhala she na úrovni já ty direktorář |
---|
0:01:50 | jdeš asi rok zpátky založil vlastní kreativní agenturu |
---|
0:01:55 | která se menuje dravci |
---|
0:01:57 | pojďme prosím přivítat |
---|
0:01:59 | michelle data |
---|
0:02:06 | a tak já děkuji za uvítání |
---|
0:02:10 | a já bych vás přivítal teda na se přednášce ve které budeme |
---|
0:02:14 | a řešit vlastně design a psychologii v reklamě |
---|
0:02:19 | a nyní nejprve si můžem situaci něco o tom dyzajnu co to vlastně design je |
---|
0:02:25 | ták a |
---|
0:02:27 | design je velmi individuální záležitost |
---|
0:02:30 | a nelze docílit |
---|
0:02:31 | aby se líbil každému |
---|
0:02:33 | dal jak museli být černá barva někomu modrá někým celý výklad tvary hranaté |
---|
0:02:39 | a my si my si ovšem neska ukážeme několik typů pravidel a praktik |
---|
0:02:45 | ale díky kterým nula c ve vašem design ú |
---|
0:02:50 | nebo reklamě budé klient to lépe orientovat |
---|
0:02:56 | a jo |
---|
0:02:57 | takže |
---|
0:02:58 | a si řekneme co by tedy náš design měl splňovat to je tady takový šest |
---|
0:03:03 | taktik |
---|
0:03:05 | který mám pak následných slajdech popíšu |
---|
0:03:09 | a máme tady jasné sdělení vysoká pohotovost přehlednost |
---|
0:03:13 | vy ste vhodné pozice správné cíleněji emoce a funkčnost |
---|
0:03:18 | tak |
---|
0:03:21 | když se vyhneme rovnou na jasné sdělení |
---|
0:03:25 | a eště předtím zadané n šamanka že všechny slajdy a tak vám jenom povim že |
---|
0:03:32 | u každého u každého vede taktiky a tady budete mít ty |
---|
0:03:37 | jo většinou jsou jasné pokud nebudou tak ještě do vysvětlím |
---|
0:03:41 | a |
---|
0:03:42 | a |
---|
0:03:43 | u každé taktiky budou dva obrázky jeden horší a druhy t lepší variantě |
---|
0:03:50 | jo |
---|
0:03:52 | když se podíváte tak ten a ty |
---|
0:03:54 | obrázky |
---|
0:03:56 | a tak z vaší z vašeho pohledu pán vlevo |
---|
0:04:01 | jo |
---|
0:04:03 | o |
---|
0:04:04 | jo je to ten pán vtom no na tom černém |
---|
0:04:07 | obrázku |
---|
0:04:11 | tak která ukážu pro někoho kdo by to ne to tak je ta tento plán |
---|
0:04:16 | je a je to hory červeného trpaslíka |
---|
0:04:20 | a u toho a |
---|
0:04:24 | je strašně těžké říct to na co myslí co by nám chtěl sdělit nebo |
---|
0:04:29 | a asi co kdybych tam něco říct tak to bych terezy |
---|
0:04:33 | když trochu pannách právo tufu na víte který tady která |
---|
0:04:37 | tak té tento tak u toho jede je tady je to více méně jasné |
---|
0:04:42 | na mě někdo vassilev nebylo prvek dotaz |
---|
0:04:47 | dobře |
---|
0:04:48 | a takže tady u toho je to jasné jo a |
---|
0:04:52 | podle mýho teda si myslí proč zacpu do svých prezentací |
---|
0:04:56 | a |
---|
0:04:58 | to |
---|
0:04:59 | nevadí a budeme dál |
---|
0:05:01 | a |
---|
0:05:03 | u jasné rozdělení je lepší jedna plná informace myšlenka při emoce |
---|
0:05:09 | a než více chaotických |
---|
0:05:11 | jo jde o to že čím více informací mu třeba na dejme tomu na leták |
---|
0:05:16 | nebo na ve dáte tak se v nich tak sem nich |
---|
0:05:21 | přestane orientovat |
---|
0:05:23 | jo že špatně |
---|
0:05:25 | a spotřebu tell |
---|
0:05:26 | spotřebitel věnuje inzerci při obalu produktu nebo webu nebo letáku o od nula celá pět |
---|
0:05:34 | sekund do dvou sekund svého času opravdu málo |
---|
0:05:39 | a když ještě k tomu připočtete to že |
---|
0:05:42 | o lidském mozku trvá |
---|
0:05:45 | tři čtvrtě sekundy myš si vlasy uvědomit co viděl |
---|
0:05:49 | dejme tomu třeba na tom letáku |
---|
0:05:51 | tak je to opravdu hodně mall já když třeba převedeme do toho |
---|
0:05:58 | do praxe tak když pojedete kódy víš té dopravy tenkra proč by styly jezdili dopravy |
---|
0:06:05 | ale dejme tomu |
---|
0:06:07 | tak |
---|
0:06:09 | tam uvidíte bilborty jo teď jedete sto třicet |
---|
0:06:12 | ty pomalejší jestli sto třicet |
---|
0:06:15 | a |
---|
0:06:16 | a nenulují ten bilbord a máte na to dejme tomu c když vidíte jo tak |
---|
0:06:21 | máte na to necelou půl sekundu |
---|
0:06:24 | aby se s jako podívat se na tom obvodu je a teďka |
---|
0:06:29 | push musíte lze sledovat delší zničen na té silnici |
---|
0:06:35 | a najednou prostě asi |
---|
0:06:37 | poté chvíli až po další čtvrt sekundě si uvědomíte co ste vlastně věděli |
---|
0:06:43 | jo |
---|
0:06:43 | a pokud half tu chvíli není to sdělení naprosto jasné |
---|
0:06:47 | tak |
---|
0:06:48 | ten bilbord tam byl úplně zbytečný |
---|
0:06:52 | a |
---|
0:06:54 | a |
---|
0:06:56 | jo oni podívejme se na obrázek vlevo |
---|
0:07:01 | a |
---|
0:07:02 | na první pohled to vypadá že to je bilbord který vás stáhne na pláž nebo |
---|
0:07:07 | který prodává slunečníky |
---|
0:07:09 | jo když se podíváte na a jedničku tady o těm |
---|
0:07:15 | tak víte ram zase nevidíte nebo nedokážete přečíst pokud je to dobře a tento bilbord |
---|
0:07:23 | upozorňuje na to |
---|
0:07:24 | takže |
---|
0:07:26 | mají |
---|
0:07:27 | kolem štrnácti se |
---|
0:07:29 | jo štrnácti se to bankomatů |
---|
0:07:33 | jo to daný t daný lokalitě |
---|
0:07:37 | a když pojedete kolem toho do jednoho bodu rychlosti sto třicet |
---|
0:07:41 | absolutně nemáte šanci stihnout toto informace |
---|
0:07:45 | takže ta tenhle bilborty naprostá ztráta peněz je tempem zbytečný |
---|
0:07:53 | tak když to druhý |
---|
0:07:57 | druhý bilborty naprosto jestli to |
---|
0:07:59 | vidíme všichni a je to restaurace která peči časové pečivo |
---|
0:08:03 | tak |
---|
0:08:05 | a budeme dál vysoká pohotovost |
---|
0:08:08 | a |
---|
0:08:09 | tady máme tady mám |
---|
0:08:11 | vlastně ty |
---|
0:08:12 | a |
---|
0:08:14 | který nanynka do vysvětlen teda a |
---|
0:08:17 | a eště předtím řeknu vlastence té etapou spoutal ostrého pohotovost toho že |
---|
0:08:22 | a když budete do obchodu |
---|
0:08:26 | a uvidíte já nic a láhev |
---|
0:08:28 | s vodou |
---|
0:08:29 | tak pokud vázne upoutala ten obal |
---|
0:08:33 | e ani ne vezmete do ruky jo |
---|
0:08:37 | takže to je to je ta pouta hostel ta pudovost je to že vy |
---|
0:08:41 | a na tom a ty chuť nebo to chcete mít doma |
---|
0:08:46 | a tím vyšší kreativita tím vyšší je faktor vzpomenutý na reklamu |
---|
0:08:51 | reklama mám mnohem větší dopad |
---|
0:08:54 | a |
---|
0:08:55 | toto tento typ je o tom že čím více bude reklama nebo bilbord kreativnější |
---|
0:09:02 | tím větší dopad se o tom jako navážu mozek jo pak pude ten celej tam |
---|
0:09:06 | uvidíte reklamu s televize dejme tomu já nevím se které jsou také docela vtip ne |
---|
0:09:11 | tak to je třeba od do hornbachu |
---|
0:09:14 | jo a proč |
---|
0:09:15 | vlasy budete c do hospody nebo |
---|
0:09:17 | do práce řeknete kolegům která se můžou pilu přesně panu jo |
---|
0:09:22 | to je to je vlastně ta pouta host |
---|
0:09:25 | touž prostě |
---|
0:09:26 | mám říká to že |
---|
0:09:29 | vy ten produkt byste chtěli i přestože locally nepotřebujete |
---|
0:09:34 | tak |
---|
0:09:34 | a |
---|
0:09:35 | hledáme se na pohotovost praxi |
---|
0:09:38 | a v drtivé většině si lidé vybírají produkt podle svého estetického cítění je |
---|
0:09:44 | si se mi líbí nebo ne poté pohlíží na cenu a asko shledáni atraktivity a |
---|
0:09:49 | ceny produktu |
---|
0:09:50 | zkoumají materiál popřípadě funkce |
---|
0:09:53 | a |
---|
0:09:55 | a pozor toto pravidlo ne úplně platí l u |
---|
0:09:59 | některých to u některých potravin nebo třeba spotřebního materiál |
---|
0:10:04 | nebo spotřebního zboží |
---|
0:10:06 | když si vezmeme třeba toaletní dva |
---|
0:10:08 | papír |
---|
0:10:08 | tak tam vás úplně asi jako nezajímá jak vypadá obal toho toaletního papíru má zajímá |
---|
0:10:14 | sice na |
---|
0:10:15 | ta počet vrstev dejme tomu já aby to nebyl |
---|
0:10:18 | jako smrkal papíry jo |
---|
0:10:20 | tak |
---|
0:10:22 | a u dalších produktů u třeba na tady vidíme celá šampón |
---|
0:10:28 | jo tak u takových produktu to naopak platí téměř dvojnásob |
---|
0:10:33 | design mávl velký vliv například na mizinu na vizibilita u té taktický slovo na vizibilita |
---|
0:10:39 | regálech |
---|
0:10:40 | a dobrý design způsobí že lidé dají přednost vašemu produktu před konkurencí |
---|
0:10:46 | a to je opět jo |
---|
0:10:48 | a death vlastně do obchodu o |
---|
0:10:52 | a tam vidíte regálu |
---|
0:10:54 | ten dejme tomu třeba deset šampónů jo |
---|
0:10:58 | a každý je od jiného výrobce každý má jiný design |
---|
0:11:02 | a |
---|
0:11:03 | vy vezmete |
---|
0:11:04 | do ruky ten který se vám nejvíc líbí |
---|
0:11:07 | to je právě ta poutalo jo jakmile ho vezme do ruky tak začnete |
---|
0:11:11 | začnete zkoumat |
---|
0:11:13 | jo dobře aha ten je |
---|
0:11:16 | organických složek |
---|
0:11:18 | výborně dobře mám ten co dobrý jo uvolní kokosové dobře a cena podíváte se na |
---|
0:11:24 | cenu |
---|
0:11:25 | a tu chvíli prosím štace na ještě dobrá tak tu chvíli vás y |
---|
0:11:31 | jo to chvíli ste si ho koupíte |
---|
0:11:34 | a tady se můžu podívat vlastně |
---|
0:11:37 | a na to jak vlastně design o |
---|
0:11:41 | ovlivnil neskutečným způsobem |
---|
0:11:44 | proudy tohoto výrobku jo |
---|
0:11:48 | ten meziroční růst prodejů dosáhl nevídaných sedumdesáti sedum procent obrovský číslo |
---|
0:11:55 | a |
---|
0:11:56 | není to jedinej ojedinělý případ nám spousty klientů kterým se stream je sám design |
---|
0:12:03 | vlastně pomohl vydělávat dvojnásobek trojnásobek |
---|
0:12:07 | jo cože což je krásný |
---|
0:12:10 | tak |
---|
0:12:12 | myslím že se můžem vrhnout na další |
---|
0:12:15 | ale jinak dva dotazy to bude až na konci že jo dobře super |
---|
0:12:19 | a |
---|
0:12:21 | můžem co brno na další |
---|
0:12:23 | ten |
---|
0:12:24 | další slajd a tady máme přehlednost také velmi důležitá část denying |
---|
0:12:29 | a pokud nebude ten design přehledný |
---|
0:12:33 | člověk se v něm začne ztrácet |
---|
0:12:35 | neví |
---|
0:12:36 | co dřív sledovat jako informaci potřebuje zjistit já nevím |
---|
0:12:41 | kolik je vás ten výrobek stojí nebo kde se tato akce koná |
---|
0:12:46 | abych pokud to tam nenajdeme |
---|
0:12:48 | tak na tím tráví mnohem víc času l z vlastní zkušenosti místo vědět že |
---|
0:12:53 | strávit na něčem mnohem víc času myš je potřeba je frustrující |
---|
0:12:57 | jo lidi nechci hledat informace |
---|
0:13:03 | tak tam |
---|
0:13:04 | ták a |
---|
0:13:06 | když se podíváme na obrázky |
---|
0:13:07 | tady máme jeden tady máme druhý |
---|
0:13:10 | a když limita natočil auto |
---|
0:13:13 | já bych měl sednout do něčeho takovýdleho |
---|
0:13:15 | tak si tam asi ani nezatknu stěrače |
---|
0:13:18 | jo |
---|
0:13:19 | a |
---|
0:13:20 | v tuto chvíli neříkám že by toto bylo špatné řešení |
---|
0:13:24 | je to trošku zavádějící budete letadlo ne není to auto na to ten kdo poznali |
---|
0:13:30 | a |
---|
0:13:31 | a |
---|
0:13:33 | jde o to že toto dokonce je dobré řešení jo je i přehlédne |
---|
0:13:37 | ale je přehledné pro nikoho kdo prošla n plus školením |
---|
0:13:41 | jo kdo se nikdo kdo |
---|
0:13:42 | strávil |
---|
0:13:45 | pět let tím aby se to vlastně neučil já ho |
---|
0:13:48 | a když to třeba převedeme do webu |
---|
0:13:50 | domluvit dyzajnu |
---|
0:13:52 | tak je strašně špatný |
---|
0:13:54 | aby když vy přijdete naved a chcete skoupit například éčko |
---|
0:13:59 | a nebo já nevím kolo nebo podložkou na jógu |
---|
0:14:03 | jo a teď přijdete na ve a potřebujete školení na to abyste zjistili vlastně zde |
---|
0:14:10 | si to k tričko koupit jo |
---|
0:14:12 | to je prostě |
---|
0:14:13 | té starší špatná to špatná |
---|
0:14:18 | a právě |
---|
0:14:19 | a takže ty jo eniac jasný jde o to že u toho design kohoutovic dyzajnu |
---|
0:14:28 | by to měl opravdu vypadat takto jo že tam prostě přijdete a víte kde najdete |
---|
0:14:32 | menu |
---|
0:14:33 | nenajdete to tričko kde cena jo |
---|
0:14:36 | a hlavně jak ho koupit |
---|
0:14:39 | tak můžeme dál |
---|
0:14:41 | a přehledné s tvoří z jedné části prostor a z druhé části správné rozdělení |
---|
0:14:47 | informací a prvků |
---|
0:14:49 | prostor evokuje luxus a ten když dopřejeme důležité informaci pozorovatel si lépe všimne |
---|
0:14:56 | jo |
---|
0:14:57 | tak |
---|
0:14:58 | a když se podíváme |
---|
0:15:00 | na tento |
---|
0:15:01 | pak a |
---|
0:15:02 | který nafláká na akci ani tu párty |
---|
0:15:07 | kapitán asi |
---|
0:15:10 | a tak je den strašně těžko budeme hledat kde se ta pak ikona jo to |
---|
0:15:16 | je |
---|
0:15:17 | to je prostě fail té obrovskej fail |
---|
0:15:20 | protože si to nám |
---|
0:15:22 | full zuzka hezký padá na párty ale nevíme kamínkem není jeho |
---|
0:15:28 | když bysme tam chtěli jít tak |
---|
0:15:31 | která není a s f neznám nikoho doby tam chtěli jít ale někdy i kdyby |
---|
0:15:35 | někdo teda chtěl tam í |
---|
0:15:37 | jo tak se to nedozví videa |
---|
0:15:39 | já když jsem to podrobně s tou no tak si myslel že takhle tady |
---|
0:15:43 | jo tadle informace a pak a máme další informaci nevíme která je důležitá tady mají |
---|
0:15:49 | že tam aréně či fajn |
---|
0:15:51 | já chci setra super jo a ale taky to vidíme jako strašně špatně máme tam |
---|
0:15:57 | informaci že tam je až padesáti procent sleva |
---|
0:16:01 | a oni na pro stejným von ten vidíme že |
---|
0:16:06 | jen na vybrané drinky |
---|
0:16:08 | to nám mutexy té tydlety nové milence nespojí |
---|
0:16:13 | jo |
---|
0:16:14 | a takže todleto d opravdu b ten bad padá |
---|
0:16:19 | a ve kterém jsou ty informace stačí neuspořádané |
---|
0:16:23 | je se podíváme na další |
---|
0:16:25 | padat tak tam je to tam je to jasné vidíme kdy to je vidíme kde |
---|
0:16:29 | to je a vidíme kdo tam hraje tím že myslím si že jaksi tak sis |
---|
0:16:36 | lupina byla asi největším tahákem na tento padá proto modely ten prostor jo vidíte že |
---|
0:16:41 | kolem toho nic neni je něco na tím potim ano a ještě k tomu |
---|
0:16:45 | zvýraznili takže |
---|
0:16:48 | toto chvíli je ten takhle informace je vlastně dokáže přilákat něco jedna |
---|
0:16:57 | můžeme dál vhodné pozice |
---|
0:17:00 | tak poďme komplikuje se přiznat |
---|
0:17:03 | kdo zná p jako tady pan vlevo |
---|
0:17:08 | nikdo |
---|
0:17:09 | jo já do z já taky tak nespim a zuhelnatět to trošku bolí záda |
---|
0:17:16 | a |
---|
0:17:17 | a |
---|
0:17:19 | jak nám ú |
---|
0:17:21 | spánku vhodné pozice tak výhodné pozice sou dyzajnu |
---|
0:17:25 | a ty |
---|
0:17:27 | můrám |
---|
0:17:29 | f nebudu spát takhle |
---|
0:17:31 | a při indexy časopisech umístěte váš design na levé stránky čtenář uvidí |
---|
0:17:36 | a vaše reklamu i přičtení pravé strany |
---|
0:17:40 | co to znamená to |
---|
0:17:41 | praxi toho že otevřete časopis |
---|
0:17:44 | a na levé stránce je vaše reklama |
---|
0:17:48 | jo a teď si to |
---|
0:17:49 | i přesto třeba že není úplně poutavá což teda špatně měli byste se změní designera |
---|
0:17:56 | a tak i přesto máte dost velkou šanci že se ten člověk |
---|
0:18:01 | ten váš čtenář se zapamatuje co na tento na té reklamní je nebo minimálně si |
---|
0:18:08 | může zapamatovat vaše logo |
---|
0:18:09 | a to z toho důvodu když že po tu dobu co čte |
---|
0:18:14 | pravou stranu |
---|
0:18:16 | a tak se periferní je a podvědomě vlastně níma a co je na té levé |
---|
0:18:21 | straně |
---|
0:18:22 | a tím že té podvědomě a to logo tam podvědomě bude svítit |
---|
0:18:25 | tak se mu podvědomě vryje |
---|
0:18:27 | do paměti a je to tam |
---|
0:18:30 | jo tam byly to mnohem spolehlivý než kdyby to bylo vědomě |
---|
0:18:34 | jo |
---|
0:18:35 | tak |
---|
0:18:36 | a můžeme dál |
---|
0:18:39 | a |
---|
0:18:40 | tak vhodné pozice pravé oko rozpoznává lépe obrázek a levé oko text |
---|
0:18:45 | z toho důvodu je dobré místy textem vlevo od obrazu |
---|
0:18:48 | pro rychlejší rozpoznání |
---|
0:18:51 | a orientaci zákazníkovi vizuál |
---|
0:18:55 | a to vidíme tady na tom na levém obrázku video vlastně to na tomto to |
---|
0:19:00 | máme správně a jenom jinak pozor není to dogma toto pravidlo jo ale |
---|
0:19:06 | jestli ta uvědomíte že tohle bilbord a |
---|
0:19:09 | a budem bude vlastně se malinko vrátíme k té přehlednosti a k tomu že |
---|
0:19:14 | a na to aby si ho prohlíd tak na necelou sekundu tak bude první mnohem |
---|
0:19:21 | lépe stravitelnější když opravdu ten obrázek bude |
---|
0:19:24 | bude vlevo |
---|
0:19:26 | a ten text vpravo |
---|
0:19:29 | jo protože vlevo vlastně levé oko |
---|
0:19:32 | nám vede ten obraz styl centrum do centra rozpoznání obrazu |
---|
0:19:38 | a druhá |
---|
0:19:41 | a po druhá taktika |
---|
0:19:44 | tak to je |
---|
0:19:45 | o malinko složitější ale to stále velmi úzce spolupracuje s tou první touto |
---|
0:19:54 | a to je a pokud tu reklama obsahuje velký obrav obrázek fotku cokoliv |
---|
0:20:00 | a umísti malému logo vpravo dolů |
---|
0:20:03 | hned vám vysvětlení proč je to s toho důvodu |
---|
0:20:06 | takže |
---|
0:20:08 | ty je to me jednota takový výzkum se aktivační teorie |
---|
0:20:14 | a je to o tom že když koukáte na obrázek tak se vám aktivuje právě |
---|
0:20:19 | ta pravá hemisféra |
---|
0:20:21 | to cen to |
---|
0:20:23 | to centrum rozpoznání obrazu |
---|
0:20:25 | a jakmile ten obrázek je velký a je téměř přes celou stránku |
---|
0:20:31 | tak |
---|
0:20:32 | tak oprava hemisféra je aktivovaná na maximum |
---|
0:20:36 | a tím pádem ušoune může být natolik aktivovaná dalem bledá hemisféra která |
---|
0:20:42 | která rozpoznává text |
---|
0:20:45 | takže vzduch tuto chvíli vlastně vydáte prostor pro tu o |
---|
0:20:51 | prámu pravoúhlými svého |
---|
0:20:54 | kdysi jo vklidu ten čtenář se rozpoznává co je na tom obrázku |
---|
0:20:58 | a nám produkt jo nebo nějaká |
---|
0:21:02 | a y strojová fotka |
---|
0:21:05 | a to logo umístíme dolů a to z toho důvodu že tady máme |
---|
0:21:09 | provedli sféru hodně aktivovanou tak ta druhá je méně aktivovaná a l |
---|
0:21:15 | a bylo právě vědecky dokázáno že |
---|
0:21:19 | a |
---|
0:21:19 | i přesto že méně aktivovaná tak pořád pracuje |
---|
0:21:24 | a pracuje nevědomě |
---|
0:21:25 | takže to sou zasedacím k tomu že vaše oko podvědomě začne sledovat to logo a |
---|
0:21:32 | lépe sil zapamatuje a chceš vlastně u loga |
---|
0:21:35 | je asi to nejdůležitější aby bylo zapamatovatelná |
---|
0:21:41 | tak de france tu po tuto tento toto taktikou chápete pokud nám tak byste syndrom |
---|
0:21:46 | pakoni se pobavit |
---|
0:21:48 | můžeme dál |
---|
0:21:49 | tak správně cílen |
---|
0:21:51 | a cíleně taky velmi důležitá věc asi doufám že všichni víte co je cílová skupina |
---|
0:21:57 | a jak těžce se určuje |
---|
0:22:02 | trošku mám vtom pomůže tento typ |
---|
0:22:04 | a při cílený na určitou skupinu seznam měst spíše na životní styl než na věk |
---|
0:22:10 | a v tom to vlastně podpoří i tyto dva obrázky |
---|
0:22:14 | vy si uvědomíte ženáč |
---|
0:22:16 | a homer |
---|
0:22:17 | jsou dejme tomu ve stejné věkové kategorii |
---|
0:22:21 | tak tento do na |
---|
0:22:24 | tady bych tak je to literál |
---|
0:22:26 | ták budeme mnohem lépe nabyde simonovi a to z toho důvodu že humenné |
---|
0:22:31 | vlastně žije ty jiným životním stylem s tím nezdravé jídlo nahrát jídlo prostě miluje dá |
---|
0:22:40 | se říct že on pro do na tech žije |
---|
0:22:42 | jo na sem |
---|
0:22:44 | a už tady mám jenom na to |
---|
0:22:47 | tak trošku na tak |
---|
0:22:48 | tak ještě rychle tech těchle teda to |
---|
0:22:51 | a to proběhne a určitou určený cílové skupiny jednak hlavním parametrem grafického návrhu |
---|
0:22:59 | takový osobní typ pokud vás nikdo kontra pokud máte designera a zadáte mu zadáte mu |
---|
0:23:05 | práci drátem otázka a on se vás nezeptá na zákona cílovou skupinu změníte designera |
---|
0:23:13 | je to špatně každy prsty návrh by mělo začínat tím že se za civíte ne |
---|
0:23:19 | nějakou |
---|
0:23:19 | ve nějakou skupinu cílovou |
---|
0:23:22 | a |
---|
0:23:24 | tady vidíme vlastně že máme je |
---|
0:23:28 | inzerci ve dvou v časopisech jeho |
---|
0:23:31 | jedno je rybářský časopis a druhý je dětský časopis |
---|
0:23:35 | a de o to že byste měli trošku |
---|
0:23:39 | a |
---|
0:23:40 | ten design opravit jak i k těmto účelům unk tým k tomu médiu krovy který |
---|
0:23:46 | inzerujete |
---|
0:23:49 | neřikám a neřikám to abyste místo vědí pes tam nasadili rybu jo je ten samozřejmě |
---|
0:23:55 | je to blbě a |
---|
0:23:57 | novém o tom že |
---|
0:24:00 | kdybyste já nevím třeba maličkost umejete barvy nebo změnily aut |
---|
0:24:04 | jo toho nebo trošku podobnější tomu časopisu |
---|
0:24:07 | tak jde o to vlastně že |
---|
0:24:10 | a když letadlo je popis naoko tak uživatel který to vědí čtenář tak vlastně vidí |
---|
0:24:17 | že |
---|
0:24:18 | seznam absolutně nehodí tudíž mu vlastně začne docházet to že ste si akorát koupili |
---|
0:24:23 | a vlastně místo vtom časopisem proto inzerci |
---|
0:24:27 | a když by se to malinko připodobnili |
---|
0:24:30 | a vypadalo by to trošku jako že to ten časopis doporučuje |
---|
0:24:34 | tak ten čtenář tomu začnem unk ověřit jo a ta důvěra tam je hodně důležitá |
---|
0:24:40 | rusko kam se trošku před slovy |
---|
0:24:43 | a na |
---|
0:24:45 | a sjednocené dostali k moci |
---|
0:24:47 | a bohužel asi |
---|
0:24:49 | a se to |
---|
0:24:53 | místem jestli rychle projet emoce nebo to tam mínusko sto |
---|
0:24:58 | i appia dobře a trpěl vycvičíme na závěr tak jo a tak dál |
---|
0:25:05 | do fáze ste to stihli |
---|
0:25:06 | sem si emulace na |
---|
0:25:09 | takle je strašně důležitý vlastně jak design vypadá jeho design dokáže ovlivnit neskutečným způsobem jak |
---|
0:25:17 | budete prodávat je bude vaše firma úspěšná |
---|
0:25:20 | když máte dobré logo |
---|
0:25:22 | bude dobrá bude to je velká pravděpodobnost že i ta firma bude mít větší úspěch |
---|
0:25:29 | když budete mít špatná logo |
---|
0:25:31 | tak jo |
---|
0:25:32 | kdyby náhodou ste senior talent se zeptat můžeté |
---|
0:25:35 | a tady máme jel |
---|
0:25:37 | tady na webovky takže |
---|
0:25:42 | já vám děkuji |
---|
0:25:44 | tohle si měl po celé s kromě toho |
---|