Processing
Ladislav Hagara | |
---|---|
Martin Grmela | |
Miroslav Lábr | |
Petr Hvižď | |
Petr Strnad |
Volné pokračování přednášky "Domácí laserový střelecký simulátor HomeLESS" z LinuxAltu 2013. Stručné představení domácího laserového střeleckého simulátoru HomeLESS (Home LASER Shooting Simulator, http://homeless-eng.webnode.com/ceske-info/), otevřené alternativy k proprietárním střeleckým simulátorům. Představení nových vlastností simulátoru jako je zpětná projekce, zpracování a vizualizace střeleckého logu nebo generování výsledkových listin a diplomů ve formátech HTML a PDF. Praktická demonstrace. Letos se bude střílet i na pohyblivé terče. Představení Processingu, multiplatformního otevřeného programovacího jazyka, vývojového prostředí a online komunity. Jedná se o relativně jednoduchý programovací jazyk, který vznikl proto, aby mohli neprogramátoři, především umělci a designéři, snadno a rychle vytvářet obrázky, vizualizace a animace. Dnes je Processing oblíben nejenom mezi umělci. Rádi po něm sáhnou i opravdoví programátoři nebo učitelé, kteří jej používají při výuce programování. Společně s Processingem budou představeny také některé z rozšiřujících knihoven pro práci se zvukem, 2D i 3D grafikou, videem nebo sítí. Zmíněny budou projekty jako Processing.js a OpenProcessing. Součástí přednášky bude řada praktických ukázek. Demonstrována bude podpora snímacích zařízení Kinect a Leap Motion. Předvedeno bude také vytváření aplikací pro Android.